roos

 Veranderingen zijn niet altijd leuk.
Zo veranderde onze buurvrouw haar tuin... helemaal overnieuw. Voor haar geweldig, want wat werd het mooi..... maar voor ons een verlies.
De prachtige bomen zijn verdwenen. De uitbundige roos die door de schutting ons de mooiste bloemen bezorgde, verdween.
Ik zat ineens met een kale tak met doornen aan onze kant aan een nog kalere schutting.
Inmiddels is onze schutting redelijk begroeid en er gloort hoop.... een nieuwe roos van onze buurvrouw piept nieuwsgierig door de schutting.
Gelukkig.
Met al die mooie dagen genieten we echt.

Ik heb het zo druk, dat er niet veel komt van blogmateriaal vinden, dus denk ik dat ik een pauze inlas.
Hoe lang die gaat duren? Geen idee. 
Maar dat zien we wel. Ik zal wel weer nieuwe dingen verzamelen, denk ik.
In ieder geval allemaal veel fijne zomerse dagen toegewenst.

Reacties

  1. Mooie rozen. Fijne tijd toegewenst en hopelijk doe je weer fijne inspiratie op! Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oww gelukkig er is weer visite vanuit de andere tuin...geniet van het heerlijke weer !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts