WOYWW tekenen

Jaja daar gaat ie weer: Ik doe af en toe mee met "What's on you workdesk Wednesday" klik hier
Ook leuk om te zien hoe anderen daar plezier aan beleven.
We wisselen uit waar we mee bezig zijn.
Vandaag laat ik een klein boekje zien, waar ik af en toe in zit te doedelen, als ik moet wachten. 
Zo ontstaan er weer nieuwe mogelijkheden en ideeën.
Ik ben geen kei in handettering.. in ons gezin zijn er mensen die dat héél mooi kunnen, maar het gaat mij om de bezigheid. Mooi hoeft het niet te zijn.


Hier een greep uit de -onzinnige- bladzijden. Zo serieus hoef ik nou ook niet altijd te zijn toch?
;-)


Reacties

  1. That is so clever! I love the way you made such different art just using a pen :-D
    Hugs, LLJ 10 xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Echt leuk! Ik vind het knap dat je er zo onbevangen en ontspannen mee om gaat, want ik wil altijd iets moois maken en dan ben ik dus steeds niet tevreden en wordt het ook niks.
    De rust straalt van je pagina's af...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great idea to keep a doodle book in your bag. I'll have to get myself one. Love your pages. Sarah #28

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your doodling! I try it and it looks horrid!
    Have a great day!
    Diane F #27

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel leuk om te doen en af en toe kom ik mooie tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat lijk ik toch op u. Zie mezelf (euh mijn gedachten) terug in uw doedels :-) love u a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat doedelen. Vooral de bladzijde met de waterspetters vind ik gaaf. Zou ook een leuke achtergrond zijn voor een kaart of scrapboek pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow what beautiful designs you have created just by the pen... you are very gifted... Have a happy creative week ahead... May#21

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I just love your sketchbook! Especially the writing hidden in the doodles, you inspire me to keep a sketchbook in my bag too, I like how you say it sparks new ideas :)

    Have a great week.

    Carmen x #32

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke doodles! Fijne rest van je week! WOYWW xo Cheetarah #36

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great to see your doodling journal, great idea. Have a great crafty belated woyww, Angela x22x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig zoals altijd... met je niet perfect...het is perfect.. zag de eerste zelfs aan voor een behangstaaltje op mijn piepkleine fotootje op de leeslijst!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts